MOL csapat Futball Blog

Amikor megszereztem csak egy ember volt előttem- Interjú Elek Ákossal

2010.10.16. 10:40 | MOL Csapat Blog | Szólj hozzá!

„Nem szerepeltem még ennyit az újságokban, jól esik, mert úgy érzem jól is ment a játék, de valahol már elég a sok interjúból. Tudom, ha valaki sikeres az ezzel jár, de lassan már úgy érzem a felkészülés terhére megy a sok megkeresés” – mondta nevetve Elek Ákos a Videoton labdarúgója, aki a keddi Finnország elleni Eb-selejtezőn a magyar válogatott egyik legjobbja volt és a 94. percben hatalmas szóló után adott győztes gólpasszt Dzsudzsák Balázsnak. A 22 éves játékos a meccs utolsó támadásánál a saját tizenhatosán szerzett labdát, majd az ellenfél büntetőterületéig vezette és hozta szinte kihagyhatatlan helyzetbe csapattársát.

 „Ha a végén csak elrúgom a labdát és marad az 1-1, akkor talán senki nem hívott volna az elmúlt napokban. De amikor megszereztem, csak egy ember volt előttem. Őt kicseleztem és legalább 30 métert vezethettem szabadon. Amikor betömörültek elém a védők, akkor döntöttem el, hogy balra passzolok” – elevenítette fel a találkozó talán legfontosabb jelenetsorát.

 Elek elmondta a szünetben a csapattársaival arról beszéltek, nagy esélyük van a meglepetésre, hiszen a finnek nem jobbak. A meccs után így jogosan ünnepeltek a repülőn – ami egy-egy pohár bort vagy sört jelentett –, örült klubedzője Mezey György dicsérő szavainak is, de tisztában van vele, a következő meccseken legalább ugyanígy kell játszania klubjában és a válogatottban is. A középpályást nem zavarja, hogy sokszor más poszton játszik a Videotonban, mint a nemzeti együttesben. „Mindegy hol játszom, a lényeg, hogy középpályásként. Ha egyedül vagyok szűrő, mint Moldova és San Marino ellen, akkor többnyire csak védekezem, de ha van mellettem valaki, mint most Vadócz Krisztián, akkor bátrabban lépek fel a támadásokhoz is”.

 A játékost nem törte meg, hogy tavasszal, amikor először hívták meg a válogatottba, két súlyos vereség lett a vége, miként a hetek óta beszédtémát adó Huszti-levéllel sem foglalkozik. „Ha most kikaptunk volna 2-1-re és rosszul játszottam volna, lenne alapja a kritikának, de így nem érdekel". Miként más magyar csapatok érdeklődése sem hozza lázba, úgy érzi, itthon csak a Videotonban akar szerepelni. A külföldi lehetőségeken sem gondolkozik, előbb a Vidivel szeretne bajnok lenni, majd a válogatottal valami hasonló sikert elérni.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-futball.blog.hu/api/trackback/id/tr382375507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása